sobota, 8 marca 2014

Powitanie

Cześć kochane robaczki :)
Nie potrafię uwolnić się od pomysłów zalegających w mojej głowie i tak oto ruszam z kolejnym projektem. To jakaś masakra, ja wiem, w końcu jestem w środku innego opowiadania, ale to jest silniejsze ode mnie ;)
Zaczynając każdy kolejny blog na bohatera głównego wybieram swoich ulubionych graczy i tylko zawsze z Alkiem Achremem miałam problem. Dawno już chciałam napisać coś o nim, zamiast wrzucać go w ramy innego opowiadania. Jednak wiem, że jeśli chciałabym by był on głównym bohaterem musiałabym prawdopodobnie zniszczyć jego małżeństwo lub coś podobnego. Za bardzo go szanuję by nawet w opowiadaniu pisać o takich sprawach, dlatego odpuszczam temat, że musi być on główną postacią i biorę się za to w inny sposób.
Opowiadanie będzie krótkie, kilka rozdziałów, paru bohaterów i jak zawsze ukochany Rzeszów i Asseco Resovia.
Zaczynamy! :)

Ps. Cały blog jak i wszystkie zakładki nadal w budowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz