niedziela, 20 kwietnia 2014

Liebster Award

Nominacja od OwocowaLandryna.
Kochana bardzo dziękuję :) Trochę musiałam się zastanowić nad Twoimi pytaniami
i mam nadzieję, że odpowiedzi będą Cie satysfakcjonować ;)


1. Jak to się stało, że zaczęłaś blogować? Jakieś konkretne wydarzenie?
Od dziecka lubiłam pisać różne teksty i już w podstawówce zostałam pochwalona
przez pana od polskiego, że piszę ciekawie. Dlatego pewnego dnia ni z tą ni zowąd
postanowiłam zacząć pisać pewną historię na postawie ulubionego wtedy serialu.
Przyznam się, że było to kilkanaście rozdziałów, ale nigdy nie dokończyłam tego bloga ;)
A kiedy w moim życiu pojawiła się siatkówka postanowiłam wrócić do pisania i połączyć obie pasje.

2. Czy najbliżsi z Twojego otoczenia wiedzą, że jesteś aktywną bloggerką?

Tylko młodsza siostra. Przyjaciółka też kiedyś wiedziała, że piszę, ale chyba myśli,
że już z tym skończyłam ;)

3. Najmilsze wydarzenie z dzieciństwa to...?

Ciężko powiedzieć... Trochę takich było :) Na prawdę nie wiem które mogłabym tu wyszczególnić.

4. O spotkaniu jakiej sławy najbardziej marzysz?
Oczywiście jest to siatkarz i oczywiście to Olieg Achrem. Bez zawahania mogłabym też napisać
Łukasz Żygadło, tyle, że Ziomka już widziałam, nie było to spotkanie, które by mnie satysfakcjonowało do
końca, ale jednak było ;) Alka również widziałam, jednak chciałabym z nim zamienić chociaż słowo :)

5. Lubisz One Direction?
I teraz wyjdzie, że mam prawie 21 lat, a lubię ;p Jest kilka ich piosenek, które zapadły mi mocno w pamięć
poza tym to paczka fajnych przyjaciół i miło się ich w tej roli ogląda :)

6. Twoja ulubiona piosenka?
Zawsze mówię, że nie mam jednej ulubionej, bo cały czas u mnie ta ulubiona się zmienia, ale na pewno ważna
dla mnie i taka, która motywuje zawsze to "Hall of Fame" The Scriptu :)

7. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu, czy zostawiłabyś wszystko tak, jak jest?

Wiem, że jedna zmiana pociągnęłaby za sobą kolejne, więc chyba lepiej, że jest tak jak jest i nie
chciałabym tego zmieniać.

8. Żałujesz czasami jakichś ruchów, rzeczy, swojego postępowania?

Tak, jest jedna rzecz, którą żałuje bardzo... Chyba ogólnie niewykorzystanych szans bardzo się żałuje.

9. Jak wygląda Twój idealny wieczór?
Mój idealny wieczór to taki kiedy mam w dłoni bilet, wchodzę na halę, siadam na krzesełku i przez kilka
godzin mogę kibicować swojej drużynie albo kadrze :)

10. Siadam przed komputerem i pierwsze co robię to...?

Sprawdzam facebooka.

11. Czy można stać się szczęśliwym tylko poprzez znalezienie tej osoby, którą kochamy? <rozpisz się>
Co mogłabym na ten temat powiedzieć- nie wiem ;p Nie mam Tej osoby, więc trudno mi powiedzieć.
Ale wydaje mi się, że ograniczenie się do jednej osoby to za mało. Nie można zamknąć swojego świata
tylko w jednej osobie. Wydaje mi się, że aby być w pełni szczęśliwym potrzeba rodziny, przyjaciół, pasji,
ludzi z którymi można się nią dzielić. Wiadomo, że bez tej ukochanej osoby ciężko jest żyć, ale nawet
wtedy potrafimy być szczęśliwi, więc mając już kogoś takiego też nie znaczy to, że tylko ta osoba będzie
naszym szczęściem.


Nominacja od Lorin.
Tobie także dziękuję za ciekawe pytania, dużo tych siatkarskich, które
przypomniały wiele miłych chwil :)


1. Od jak dawna interesujesz się siatkówką?

Zaczęło się to bodajże w czerwcu 2012r.

2. Gdybyś przez jeden dzień mogła wcielić się w postać jednego z siatkarzy to kto by to był?
Uuuu trudne pytanie ;) Ale jak zwykle postawiłabym albo na Oliega albo Ziomka. Ciężko
mi powiedzieć, w którego bardziej wolałabym się wcielić.

3. Czy oprócz siatkówki interesujesz się inną dyscypliną sportu?
Tak, są to skoki narciarskie :)

4. Jakie jest twoje miejsce na wymarzone wakacje?

Chyba Alpy ;) Ogólnie mógłby to być Innsbruck lub np Trento :)

5. Skąd czerpiesz inspiracje podczas pisania opowiadań?
Często z innych opowiadań. Nie chodzi mi broń Boże o kopiowanie czyichś pomysłów, ale o to, że
czytając inne blogi wchodzę w ich świat dzięki czemu potem łatwiej przenieść mi się do swojego.
Komentarze pod rozdziałami dają mi także dużego kopa do pisania i dzięki takiej motywacji
chętniej siadam do pisania, a czasem wystarczy jakaś prosta sytuacja z życia, którą mam ochotę
wtrącić do swojego opowiadania i dalej już leci ;p

6. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Naprawdę prawie wszystko co popadnie. Nie przywiązuje wagi do gatunków.
Czasem spodoba mi się kawałek disco polo a czasem techniawka i nic na to nie poradzę.

7. Czy jest trener, którego szczególnie cenisz?

Z zagranicznych to Andrea Anastasi, chociaż on to właściwie nasz, polski ;)
Wiele dał zespołowi, ale dla mnie od początku był takim bardziej "tatusiem", który
kiedy trzeba nakrzyczy, a kiedy jest dobrze to poklepie po ramieniu i powie, że jesteś świetny.
Poza tym bardzo miły, ciepły człowiek, którego miałam okazję poznać także bezsprzecznie wskazuję
właśnie jego.

8. Czy jest coś co zmieniłabyś w siatkówce?

Często sędziów :) Myślę, że przydał by się lepszy system weryfikacji, bo jednak często padają decyzje
na niekorzyść.

9. Czy był jeden mecz, który szczególnie zapadł ci w pamięć?
Na początku chciałam napisać, że pierwszy, który obejrzałam na żywo, ale to chyba nie byłaby prawda.
Owszem dostarczył wielu emocji zwłaszcza, że grała Resovia ze Skrą, ale bardziej zapamiętałam pierwszy mecz kadry
na którym byłam. To wszystko co działo się na trybunach, sam mecz i całe szaleństwo po ostatnim gwizdku :)

10. Jaki jest twój ulubiony klub siatkarski?

Asseco Resovia Rzeszów

11. Czy w kadrze Stephana Antigi brakuje ci któregoś z siatkarzy?

Chyba nie...Martwiłam się kogo Stefan powoła, ale muszę przyznać, że jestem zadowolona z jego wyborów.

A teraz pytania ode mnie:
1. Jaki jest Twój ulubiony klub i dlaczego?
2. Czy dzięki siatkówce poznałaś w swoim życiu jakieś ciekawe osoby?
3. Twój ulubiony film?
4. Jak to się stało, że pokochałaś siatkówkę?
5. Zima czy lato?
6. Z jakiej cechy swojego charakteru jesteś najbardziej dumna?

7. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
8. Dałabyś się namówić na podróż dookoła świata czy wolałabyś zostać w swoim domu?
9. W jakiej dyscyplinie sportu chciałabyś być dobra? (jeśli jest to siatkówka, to poproszę o jeszcze inny sport)
10. Który  mecz siatkarzy chciałabyś zobaczyć najbardziej?
11. Dlaczego piszesz właśnie o tym siatkarzu, a nie o innym?

A nominuję:
http://miedzy-siatka-a-blokiem.blogspot.com/
http://serca-jak-herbatniki.blogspot.com/
http://swiatlowtunelu.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. Nie ma za co. ;) Tak, odpowiedzi mnie satysfakcjonują i cieszę się, że "zmusiłam" cię do głębszej zadumy by odpowiedzieć na pytania. ;> O to chodziło! ;D
    OL. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to taka fajna zabawa :) Dzięki jeszcze raz :)

      Usuń
  2. Dziękuję! :** Odpowiedzi w zakładce O opowiadaniu. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moje pytania przywołały wiele miłych, siatkarskich chwili:) A kiedy przeczytałam twoją odpowiedź o Alpach, jako wymarzonym miejscu na wakacje, to zaraz zamarzyło mi się lato;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń